Puiggraciós, als Signes del Temps


La Rosa, la Griselda, la Maria Teresa... Una forma d'acollida que agraeixo profundament. M'agrada aquest video de Signes del Temps, que penso que recull molt bé la pau de Puiggraciós. I m'agrada recórre'n les estances i escoltar la cítara de la Griselda en aquella petita capella i reviure les xerrades tot fent el cafè al menjador, o just abans d'anar a dormir. I us recomano vivament que us hi arribeu algun dia. Ja us n'he parlat altres vegades.
És el meu homenatge a les dones treballadores. Us puc ben dir que aquestes són treballadores infatigables. Els qui no les coneixeu us sorprendreu de la seva llibertat, vitalitat, compromís amb el món i bon humor. A la vostra salut!
Mercè

Comentaris

Jo hi he anat també, i m'hi he sentit molt acollida.
El que es sent allà és difícil d'explicar. s'ha de viure
montserratqp ha dit…
Una abraçada ben forta a tota la comunitat!