Quatre pagesos fent teatre



La Nit de Santa Llúcia a Viladecans és sens dubte una bona notícia per a la ciutat. Ho comentava l'altre dia. Però hi ha un aspecte que m'alegra especialment: l'animació teatral serà dirigida per Joan Font, el dels Comediants, amb la col·laboració de l'Agrupació Cultural Mossèn Cinto Verdaguer, una molt veterana associació de Viladecans, que ha fet molt per transmetre la passió pel teatre i per donar a conèixer obres de tot tipus entre la gent senzilla, i amb una qualitat remarcable. Una activitat cultural de les de debò, que, com diu Joan Font en el video, mobilitza unes dues-centes persones de totes les edats, i que a mi em sembla que no sempre ha estat prou valorada a la ciutat (encara recordo un comentari despectiu d'un tècnic municipal -que no era de cultura, tot s'ha de dir-: "total, quatre pagesos fent teatre"!).
També m'agrada que el Mil·lenari de Viladecans s'iniciï formalment amb aquest acte i que la Festa sigui valorada per les autoritats. Fins ara no sembla pas que s'haguessin adonat que existia, ni tan sols quan algun viladecanenc va guanyar-ne algun dels molts premis.
I finalment, després d'haver repartit estopa municipal, m'alegra que molts dels detractors de l'Àtrium (que a mi em sembla un gran equipament, encara que l'hàgim de pagar fins l'any 3000) ara puguin constatar que gràcies a l'Àtrium es poden acollir espectacles d'aquesta mena. Mercè

Comentaris