Aturem la retallada de les pensions


Segurament cal revisar molts aspectes de les nostres pensions. Però no me'n refio gens d'unes mesures que es prenen per la via més fàcil, que és la de la retallada a l'engròs. Moltes pensions (totes les mínimes, segur) continuen posant els seus beneficiaris per sota del llindar de la pobresa tal i com es considera a Europa. Molta gent no té accés a les cotitzacions: perquè no aconsegueix una feina estable, perquè no té papers, perquè es veu abocada a l'economia submergida... L'individualisme en què vivim i els interessos de les entitats bancàries i financeres (que ja veiem cap on escombren) volen desprestigiar les prestacions públiques i promoure les privades.
En aquest context, em semblen bones totes les reflexions i tota pressió que pugui fer-se a favor dels més febles de la cadena. per això vull compartir amb vosaltres aquest document i aquesta covocatòria que m'ha arribat. Mercè

Comentaris

Anònim ha dit…
Como siempre toca pagar los platos rotos al mas pobre.
Disculpenme, pues siendo catalán y orgulloso de ello, lo soy más de ser humano y la lógica que hace que ningún catalán deje de entenderme y asegurarme que más de 300 millones también puedan.

Es evidente que es mas fácil apretar el cinturón a los que cada vez comen menos dadas las cuantías de las prestaciones sociales, que dejar que los banqueros tengan una disminución de sus dividendos (No, por favor, que dirán los accionistas)

En realidad, mi verdadera intención en este post, es la de hacerles partícipes de que alguien les escucha, que es siempre de agradecer cuando como yo, se escribe tan solo acompañado por el eco del bombeo de nuestro corazón que casi es quien pulsa las teclas.

He visto a lo largo del tiempo, la forma de pensar y los cambios políticos de actitudes y palabras que solo me suenan a desconsuelo que a acierto.

Al menos le queda el consuelo de haberse visto o creído estar representada por un partido alguna vez.

Quizá podría terminar haciendo referencia a algo recientemente publicado. Porque voté lo que voté.

Voté en blanco porque ni un solo partido político piensa en el pueblo, sino en "el partido"

¿ Votarían y participarían en un partido político totalmente transparente? ¿Sin decretos a dedo?
¿Sin mas recompensa que un simple salario medio? ¿sin participaciones ni obligaciones para con terceros?

Díganme el nombre que cumpla estos requisitos y votaré por el...

...Me lo temía, seguiré votando en blanco.