Un estalvi que seria fàcil, em sembla

No és cap fortuna, i amb això no arreglarem la crisi, ja ho sé. Però fa una sensació de malbaratament tan notable, que sap greu. I es tractaria només de pensar-hi una mica, d’ajustar millor les burocràcies, i de pensar que aquestes coses són importants, encara que semblin minúcies.

Un dia d’aquests he d’anar a TV3 perquè m’han de fer una entrevista. Jo vaig proposar d’anar-hi amb el meu cotxe, perquè m’anava bé per les coses que he de fer aquell dia. Però resulta que no està previst cap pàrking gratuït per a la gent que es trobi en el meu cas, i que el més “pràctic” és que un taxi em vingui a buscar i em torni, pagant TV3, és clar.

I un pensa l’estalvi que seria reservar unes quantes places perquè la gent com jo pugui deixar-hi el cotxe, i no haver de pagar un taxi. Vist des de fora, no sembla que hagués de ser gaire complicat… (Josep Lligadas)

Comentaris