Gas natural, amb poca credibilitat

L’altre dia ens van deixar a casa un cartell, solemne, de mida dinA 3 de Gas Natural, avisant que passarien a fer-nos una inspecció en una data determinada. I deixant un número de telèfon per trucar si el dia no ens anava bé. He trucat i m’ha sortit una casa particular. He telefonat aleshores al Gas Natural i m’han dit que no tenien pas cap revisió prevista. I que no em preocupés (¿?), que sovint comercials d’altres companyies o de les empreses que tenen contractat amb ells el servei de revisió, utilitzen cartells amb el seu logo i que es fan passar per ells per poder contactar millor amb nous clients. La noia que m’ha atès no semblava gens amoïnada. A mi no m’ha agradat gens. A partir d’ara em miraré amb desconfiança les seves comunicacions. I potser m’arribaré a l’oficina del consumidor.

Comentaris