El llibre de la Pasqua


Sense embuts: aquest escrit d'avui és publicitat descarada d'un parell de llibres que acaba de publicar el CPL. Com que en vivim, doncs això, procurem per tots els mitjans que els llibres del CPL es puguin vendre. Per tant, us en cantaré els goigs. Sense enganyar ningú.
El primer és "El llibre de la Pasqua", que segueix les passes de "El llibre de Nadal", tots dos de la col·lecció Festa. No sé ben bé per quin motiu, a nivell popular se celebra molt el Nadal i menys la que en realitat és la festa grossa, o sigui la Pasqua. Fins i tot sempre sembla que adquireixen més relleu la quaresma i la Setmana Santa que no pas el nucli dur de la fe cristiana, que és la Pasqua.
"El llibre de la Pasqua" vol contribuir a fer-nos conscients de la seva importància. En Josep n'ha escrit el text, que, francament, m'agrada molt, i jo m'he ocupat del disseny i de les il·lustracions, moltes de les quals són fotografies que em porten bons records i que vénen a ser un recorregut per les nostres vacances. Crec que és una publicació molt senzilla i digna, que a més a més és barateta (8,5 €).
I l'altre llibre de què us volia parlar no és nostre. L'han fet en Natxi i la Mireia, i està adreçat als nens que es preparen per a  la primera comunió. Dibuixos i text no tenen pèrdua. De fet en Natxi és autor d'aquell llibre magnífic de què ja us vaig parlar un dia (Jonàs, vés a Nínive!). 
En fi, no estic gaire inspirada per escriure, però confio que vosaltres n'estareu per llegir!

Comentaris