Estrenem govern


No puc pas dir que m’hagi deixat indiferent. La imatge d’una ministra de defesa embarassada i catalana m’encanta, tot i que he de confessar que m’hagués agradat més que hi hagués hagut la Magdalena, per veure si amb el seu magnífic estil de gestió acabàvem amb l’exèrcit i encetàvem una era pacifista. Però les imatges són només això, imatges i cal dotar-les de contingut.
De fet no m’ha agradat gens la continuïtat de la Magdalena, em sembla una burla a tots nosaltres perquè ha estat altament incompetent i prepotent. Estic segura que a Catalunya més que el PSC va guanyar la por al PP, carta que el mateix PSC va jugar obertament. Interpretar que l’increment del PSC a Catalunya és una validació a la gestió de Foment és una presa de pèl, senzillament. És una mala manera de fer política, aquesta, que recorda molt allò dels “hilillos de plastilina” del Rajoy i del Prestige.
I tampoc no m’agrada encetar un equip de treball on sembla que ja hi ha mal rotllo entre dos dels pesos pesants, com el Solbes i el Sebastián. Bé, de fet el que comptarà són els resultats. Ja veurem.(Mercè Solé)

Comentaris